צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

אלגו טרייד ומסחר אלגוריתמי

בתקופה האחרונה התפרסמו לא מעט כתבות אודות " אלגו טרייד " , גם אם כותרת כתבה כלשהי אינה במפורש " אלגו טרייד ", היא עשויה להופיע במילים מאותו תחום אשר מתארות תוכנת מחשב אשר מבצעת מסחר בבורסה, בין יתר המילים מתחום זה תוכל למצוא :רובוט מסחר, אלגו טרייד ( algo-trade ), אלגוטריידינג, אלגוטרייד, מסחר אלגוריתמי ( algorithmic-trading ), מכונת מסחר אוטומטי, מערכת מסחר אוטומטית.

כאמור אלגו טרייד הינו מסחר בבורסה אשר מבוסס על אלגוריתם שנבנה על ידי מתכנת בן אנוש, פעמים רבות בהנחיית איש מקצוע מתחום שוק הון ולעתים בצירוף מתמטיקאים. עד לאחרונה עולם המסחר אלגוריתמי בישראל היה נחלתם הבלעדית של הבנקים וגופים פיננסיים גדולים אחרים. כיום עם ההתפתחויות הטכנולוגיות יכול כל סוחר בין אם הוא מוסדי ובין אם הוא מבצע מסחר עצמאי, לפתח תוכנת אלגו טרייד על פי שיטת המסחר שלו.

המסחר האוטומטי בישראל הולך וצובר תאוצה מערכות מסחר אוטומטי מצוטטות בכול אפיקי ההשקעה בבורסה הישראלית, מניות , אג"ח, תעודות סל ובעיקר באופציות מעוף.

כמה פעמים קרה לך שהזרמת פקודת קניה לנייר ערך בבורסה הישראלית ותוך פחות משניה כבר הופיע לך קונה בשער גבוה יותר, עדכנת את הפקודה ותוך פחות משניה שוב הוא הופיע, ביטלת את פקודת המסחר והוא " נעלם ", זה לא קסם ואף אחד לא עוקב אחריך מדובר במערכות מסחר אוטומטי אשר מצוטטות בשוק.


על מנת להימנע ממצב שרובוטי מסחר יזרימו פקודות שווא במשך כל יום המסחר ולא יאפשרו למסחר תקין בבורסה תיקנה הבורסה לניירות ערך הישראלית תקנון אשר אוסר על מערכות אוטומטיות להזרים פקודות מסחר מבלי שלפחות חלק מהפקודות יבוצעו, התקנה אומרת שמדובר ביחס של 1:5, כלומר על כל 5 פקודות שמכונה אוטומטית מזרימה לבורסה 1 חייבת להתבצע, התקנה מחייבת, בשלב זה, את בעלי מערכות מסחר אוטומטי לאופציות מעוף ולא על יתר אפיקי ההשקעה אשר נסחרים בבורסה הישראלית.


עולם האלגוטרייד נחלק לשני תחומים מרכזיים : התחום הראשון הינו מסחר בתדירות גבוהה ( HFT - High Frequency Trading )  סוג מסחר זה מתבצע לשניות או לחלקי שניות בודדות במטרה להרוויח הפרשי שערים קטנים, לרוב מדובר בעיוות מחירים שניתן לזיהוי ולביצוע אך ורק בעזרת מערכת מסחר אוטומטי, לסוג מסחר זה משתייך גם סוג מסחר הנקרא מסחר ארביטראז' ( סוג של מסחר מהיר המתבצע על אותו נכס בסיס ומאפשר רווח קטן ללא סיכון ) התחום השני הינו פעילות בתדירות נמוכה יותר, פעילות שבה מערכת המסחר בונה את הפוזיציה לאורך זמן, מערכת המסחר מתקנת ומחזקת את הפוזיציה בהתאם לאלגוריתם המסחר  ( מתמטי או כל אלגוריתם אחר ) על מנת למקסם רווחים.
האלגוריתמים אשר מיושמים ב מערכת מסחר אוטומטי יכול להיות מתחומים שונים, החל מתחום ניתוח טכני, סטטיסטיקה, חקר ביצועים , מתמטיקה ועוד.

אתה בטח אומר לעצמך, אין לי סיכוי לסחור כנגד מכונות המסחר האלה, אשר מסוגלות לעשות לא פעם אלפי פעולות בדקת מסחר, אתה צודק ! אין לך סיכוי, לכן אם אתה לא יכול להלחם במערכת מסחר אוטומטית קח לך גם אחת לעצמך.

אנו בחברת GO4IT מאפשרים לך ליהנות מתחום האלגוטרייד בעצמך, לא עוד קריאת כתבות אודות " מכונות כסף " גם אתה יכול להשיג מכונה אוטומטית לעצמך ובמחיר אטרקטיבי. 

כיצד אני יכול לסחור בעזרת מערכת מסחר אוטומטי  בבורסה הישראלית ?


1. עליך להיות בעל חשבון למסחר בבורסה הכולל מערכת מסחר FMR והרשאות טסקבר.
2. ליצור קשר עם חברת GO4IT .
3.לשוחח עם מומחי הפיתוח שלנו ומומחי שוק ההון על מנת שיתאימו לך מערכת, בין אם בהתאמה אישית לשיטת המסחר שלך ובין אם ממגוון ממוצרי המדף שלנו.
4.זהו - תן למערכת מסחר לעבוד במקומך כל היום במקום שאתה תשב מול מסך המחשב ותתמרמר, אתה יכול ללכת לים, להתבונן אף מהטלפון הסלולרי שלך על פעילות המערכת שלך ולחזור להשתזף.

אם אתה לא יכול עליהם הצטרף אליהם !

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל ליהנות ממסחר אלגוריתמי בבורסה לניירות ערך הישראלית.



גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :
פורום אופציות מעו"ף
השקעה בשוק ההון

• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי זה Go4it