צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מסחר בבורסה, האופי שלך והסוחר שבך

רשת האינטרנט עמוסה במאמרים ובשיטות מסחר המסבירים לך כיצד להרוויח כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, על אילו נתונים להסתכל ואיפה עדיף להסתכל על מנת להעלות את התשואה כאשר אתה מבצע מסחר עצמאי.

במאמר זה נתמקד בהיבט חשוב אם לא החשוב מכולם - אתה ! ניידע אותך כי על מנת להרוויח מביצוע מסחר בשוק ההון תזדקק להכיר את האופי שלך, את הסוחר שבך... ככל שתכיר ותחזק את הסוחר שבך תעלה משמעותית את הסיכויים שלך להרוויח. משם, הכול מתחיל - בך.

תהליך קבלת ההחלטות במסחר בבורסה דומה לתהליך קבלת ההחלטות בתחומי חיים רבים אחרים, אך לא פעם גם בני אדם שמקבלים החלטות בצורה קרה ומקצועית בתחומים אחרים מוצאים עצמם נכשלים בעת קבלת ההחלטות כאשר הם מבצעים מסחר בבורסה.

סוחר בבורסה מגיע לרמה של מקצוען ככל שהוא בעל יכולות מנטליות גבוהות יותר וכמובן הדבר בא ליידי ביטוי בתשואה חיובית הגדלה והולכת שנגזרת מהיכולת המנטלית.


- כיצד תכיר את הסוחר שבך ?


במידה ואתה אדם שמהסס לקבל החלטות שגרתיות ייתכן ותתקשה לקבל גם החלטות כאשר תבצע מסחר בבורסה.

לא פעם החלטה הרת גורל נדרשת בדיקה מעמיקה יותר ויותר, במסחר בבורסה עליך לעיתים לקבל החלטות תוך מספר שניות בודדות שישפעו על לא מעט מכספך ולכן אנו רואים פעם אחר פעם סוחרים שמפסידים כסף כאשר הם עוסקים במסחר עצמאי, למרות ששיטת המסחר שלהם " על הנייר " רווחית, הם רואים את האיתות קניה \ מכירה שלהם אך מהססים מחשש שיפסידו יותר כסף " והינה תכף המחיר עולה לכיוון שלי "או מתוך תאוות בצע שיכלו להרוויח עוד ובפעול עוברים " עברת משמעת " חמורה - עירוב רגש ביישום שיטת המסחר שלהם. הדבר גורם להפסיד המון כסף ולעיתים אף למחוק את כל תיק ההשקעות !

עליך להבין באופן מידי כי אתה הוא זה שמקבל את ההחלטות במסחר בבורסה -  ואתה הוא שאחראי עליהם לטוב ולרע, בהפסד וברווח בהצלחות ובכישלונות ולכן אל לך להאשים כל מיני גורמים אלא רק את עצמך באם הפסדת ולבדוק את עצמך כיצד תשפר את היכולות שלך.
עליך להכיר את האופי הסוחר שבך ולהחליט אילו אפיקי השקעה ועם איזה רמות סיכון אתה יכול להתמודד במסחר העצמאי. לכל אפיק השקעה רמות סיכון שונות וכל אפיק השקעה תוכל להתנהל ברמות סיכון שונות.


- האם אוכל ללמוד על עצמי מתחומים אחרים ?


בפסקה הקודמת אמרנו שתוכל קבל אינדיקציה מסוימת על עצמך דרך אופן קבלת ההחלטות בתחומי חיים אחרים.לא לחינם המילה " מסוימת " מודגשת מאחר ואתה עשוי לגלות כי בהיבט של מסחר עצמאי אתה מאוד ממושמע והחלטי.לא פעם בני אדם שמצלחים בתחומי חיים אחרים מאוד מתקשים לסחור בבורסה, הם רגילים להצליח וכאשר מתחילים להיווצר להם הפסדים בבורסה הם מנסים להחזיר אותם בכול דרך וגורמים לעצמם עוד ועוד מפחי נפש ולהפסד כספים לא מועט, בשעה שאדם שחסר בטחון בתחומי חיים אחרים ייצמד לשיטת המסחר שלו וישלים עם ההפסד מהר יותר וייצמד להנחיות שקבע לעצמו בשיטת המסחר שלו ולניהול הרווח שלו.

אנו רואים לא מעט אנשי צבא בדרגות שונות ובתפקידים שונים שלכאורה אמורים להיות מופת למשמעת ולבני אדם שמקבלים החלטות חד משמעיות, נכשלים במסחר בבורסה, לכן ההבנה וההכרה של היכולות שלנו הן אישיות לחלוטין ואין לגזור אותם במאת האחוזים מהתנהלותנו בתחומי חיים אחרים.


- כיצד ניתן לשפר את מיומנות המסחר ויישום שיטת המסחר ?


הדרך להפיכתך לסוחר כרוכה בלא מעט " שיחות נפש עם עצמך "  ובהבנה שרק הצמדות לשיטת המסחר שלך ולחוקים שקבעת כי הם הנכונים בעבורך הם אלה שיובילו אותך לתשואות חיוביות גבוהות. רוב המשקעים יחטאו לא פעם ויחרגו משיטת המסחר שלהם, אותה שיטה שצברו אותה לאחר ניסיון והשקעה. זכור - במסחר בבורסה אין חכם כבעל ניסיון. כמובן שחלק מההשקעה שלך במסחר בבורסה כרוך בשיפור מיומנות, שיפור שיטת המסחר וצבירת ניסיון לצורך הפקת תשואות גבוהות יותר.

על מנת לשפר מיומנות מסחר אתה חייב להבין את עצמך, להבין איפה הן נקודות החולשה שלך, האם אתה מסכן יותר מידי כסף שיגרום לך לסטות משיטת המסחר ? האם אתה מודע לזה שסטייה משיטת המסחר שלך תגרום לך להפסדים ? האם אתה למד מטעויות עבר שלך ומונע הישנות שלהם שוב בעתיד ? האם אתה מנתח אותם על מנת לשפר את נקודות התורפה והחולשה הן באופי שלך והן בשיטת המסחר שלך ?

יישום הנ"ל מאוד קשה ומצריך למידה מעמיקה וניסיון של שנים רבות בתחום המסחר בבורסה, לכן אנו ממליצים לרתום את הטכנולוגיה לצורך שיפור מיומנות המסחר שלך ויכולות המסחר שלך. תוך שניות אתה הופך לסוחר מהיר וחד כתער, לסוחר אשר מבצע מסחר עצמאי ומיישם את שיטת המסחר שלו ב 100% משמעת וזמן התגובה שלו להתרחשויות בשוק ההון מדוד באלפיות השנייה. על מה מדובר ? מערכת מסחר אוטומטי.

מסחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי יעניק לך יתרונות רבים וישפר את מיומנות המסחר שלך ואת ויכולות המסחר שלך, למערכת מסחר אוטומטי אין את החולשות שיש לבן אנוש  ולכן היא מיישמת את שיטת המסחר במלואה... אין את עניין " רק עוד שניה אני מפעיל סטופ לוס כי אולי במחיר יעלה " ואין לה את עניין " אני יכול להרוויח עוד כמה שקלים אם אעגל פינות ולא אממש רווח " תוכנת מסחר אוטומטי מבצעת את הפקודות שלה שהן שיטת המסחר שלך בקור רוח ובמהירת שיא.

תוכל גם כמובן להשתמש בסימואלטור מסחר על מנת לשפר את שליטתך ואמונך במערכת המסחר ואת שיטת המסחר שלך ולאחר מכן לפעול בשוק בסכומים קטנים ולבחון את תרומתה של מערכת המסחר האוטומטי לצורך העלאת התשואה שלך.

הנך מוזמן ליצור קשר ולקדם את יכולות המסחר שלך באמצעות מערכת מסחר אוטומטי, קידום יכולות המסחר שלך עשוי להעלות את התשואה שלך משמעותית. אנו ממליצים לך גם לבקר בדף מסחר בבורסה בו קיימים מסלולי מסחר הכוללים קבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום, שירותי מסחר מתקדמים ועמלות מסחר בבורסה זולות במיוחד. המערכת מתממשקת למערכת ה FMR שלך ומאפשרת לך ביצוע מסחר אוטומטי לחלוטין בבורסה בישראל.




גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

מסחר במניות

השקעה בשוק ההון

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי 
זה Go4it