צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

הסיבות לצורך במסחר אוטומטי בבורסה

הסיבות לצורך במסחר אוטומטי בבורסה

היתרונות במסחר אוטומטי בשוק ההון הם רבים מאוד ומגוונים וקצרה היריעה מלמנות את הסיבות לצורך בקיום מסחר אוטמטי  ( הנקרא גם מסחר אלגוריתמי )בבורסת תל אביב.


להלן מספר מספר יתרונות בולטים:

1.כאשר אתה סוחר עם שיטת מסחר מסודרת אתה עושי למצוא את עצמך, לא פעם, ממתין לעתים שעות ארוכות עד אשר מתקיימים תנאים מסוימים שעל פיהם אתה קונה \ מוכר ניירות ערך, דבר שאינו קיים אצל סוחר אשר סוחר עם מערכת מסחר אוטומטי, המערכת ממתינה תמיד בדריכות שיא גם אם העניין נמשך שעות ארוכות.


2. כשאתה סוחר בשוק ההון לא פעם אתה עשוי למצוא את עצמך מושפע מאמוציות שונות, אמוציות אשר עשויות להשפיע על כושר השיפוט שלך וביצוע החלטות מקצועיות שהחלטת מבעוד מועד, מערכת מסחר אוטומטית מבטלת לחלוטין כשלים פסיכולוגיים !, דבר ידוע, שניטרול רגש באופן מוחלט הכרחי לסוחר בשוק ההון, שער הסטופ לוס , שערי קניה \ מכירה, התניות מדדים וכניסות \ יציאות מפוזציה יתבצעו בצורה קרה ובזמן אמת.



3. מערכת מסחר אוטומטית ממתינה תמיד בדריכות שיא להגיעת השערים והמדדים שאתה הזנת לה מבעוד מועד, כמו כן מספקת הגנה מפני ארועיים חיצוניים שמתרחישים לא פעם "בדיוק ב 5 דקות " שזזת מהמחשב.
4. מהירות ביצוע פקודות קניה \ מכירה מתבצעת בצורה מהירה, של אלפיות השניה,, מהירות האופינית למערכות המסחר של בתי ההשקעות וגופים גדולים אחרים.

5. התגברות על כשלים טכניים שונים כגון טיפול במספר ניירות ערך במקביל , הקלדת השער המבוקש, הכמות המבוקשת וכיוצא בזה, נקודות הכניסה והיציאה ועוד.


6. כאשר אתה עובר ממסחר ידני למסחר עם מערכת מסחר אוטומטית, המשמעות היא אחת, התקדמות עם הטכנולוגיה שמשמעותה שמירה על כספך והעלאת הסיכוי להרוויח !


7. המערכת אינה מבטיחה רווחים, אלא מבטיחה לך, בין היתר, יותר זמן פנוי בין אם לפעולות באפקי השקעה אחרים ובין אם התעסקות עם עיסוקים נוספים, הורדת מתח ולחץ, מהירות התגובה להתרחשות בשוק ההון גדולה פי כמה ממה שהורגלת עד כה, מהירות עבודה של מכונה אוטומטית.


8.בעולם מסחר, שמהירות התגובה הינה חשובה ביותר, שמירה על " היתרון היחסי " הינו בעל משמעות מכרעת להשגת תשואות חיוביות, כבעל מערכת מסחר אוטומטי אתה אוחז ביתרון יחסי משמעותי ביותר היכול לתרום לא מעט להשגת תשואות חיוביות.


9.לא פעם אתה עשוי למצוא את עצמך קונה ומוכר ניירות ערך " רק בגלל שהיית מול המחשב "  כבעל מערכת מסחר אוטומטית אתה מעביר את כל השיטה שלך ( אלגוריתים למסחר בבורסה  ) לתוכנת מסחר והיא בלבד מבצעת את המסחר ומיישמת את קניית ומכירת ניירות הערך שבחרת  בצורה מקצועית.


10.כאשר אתה מבצע מסחר עצמאי באמצעות מערכת  מסחר אוטומטי אתה לא חווה את המתח והלחץ הנפשי שבהמתנה המתישה לשערים ולנקודת הכניסה והיציאה, דבר ידוע ומוכר בשוק ההון שההשפעה של המסחר על בריאותו של משקיע בשוק ההון קיימת, כאשר משקיע בשוק ההון משתמש במערכת מסחר אוטומטית הוא איננו צריך " לסבול " כל היום ולהסתכל מה השוק עושה וכל פעם להתעצבן מחדש ולהילחץ מחדש אלא יכול להגיע מספר פעמים למחשב או לא להגיע כלל על מנת לבדוק את התשואה שלו.בל נשכח גם את כאבי הצוואר,הגב, העניים שנגרמים מהישיבה הממושכת מול מסך המחשב.


11. אחד הגורמים המרכזיים להשגת תשואות חיוביות במסחר בבורסה הוא ההתמדה, משקיע בבורסה אשר אינו מתמיד במסחר על פי שיטת העבודה שלו (במידה והיא רווחית ), מוצא את עצמו לאורך זמן מפסיד את ההשקעה שלו, מערכת מסחר אוטומטית מיישמת את שיטת המסחר ומתמידה ביישומה דבר שלא פעם בן אנוש נכשל בו.

12.הנתונים אשר משפעים על התנהגות אפיק ההשקעה שלך מופעים לא פעם במספר מקורות שונים, כבן אנוש אתה תתקשה מאוד לעקוב אחר כולם בו זמנית, לנתח את הנתונים ולבצע את הקניה \ מכירה של נייר הערך. מערכת מסחר אוטומטי עוקבת אחר נתונים שונים ממקורות שונים ומבצעת את הוראת הקניה והמכירה במהירות של מילי שניות במידה והתנאים שהוזנו לה מבעוד מועד התקיימו ולו לשבריר של שניה.

13. עד כה תוכנות מסחר אוטומטיות היו שמורת לבתי השקעות או לסוחרים בבורסות הזרות, כיום גם הסוחר הפרטי יכול והכל בהשיג יד ובמחירים מוזלים !!

14.במסחר בשוק ההון הנוסחה מאוד פשוטה - תסחר כמו מקצוען תרוויח כמו מקצוען ומערכת מסחר אוטומטי היא כלי למקצוענים.



הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לסחור בבורסה בצורה מקצועית באמצעות מערכת מסחר אוטומטי !



גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :
פורום אופציות מעו"ף
השקעה בשוק ההון

• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי זה Go4it