צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

סימולטור אופציות מעוף

במסגרת מאמר זה נציג בפניך את תרומתו של סימולטור אופציות מעוף בהעלאת התשואות שלך ובחיסכון בדמי לימוד אשר הנם חלק בלתי נפרד מהמסחר באופציות מעו"ף, כמו כן נציג בפניך אפשרות להיות חבר בקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר בבורסה ושירותי מסחר אשר החברות בה מקנה לך הטבות ותנאים כאילו אתה סוחר עם תיק השקעות גדול ובהקיף פעילות משמעותי.

המסחר ב- אופציות מעוף ידוע כקשה במיוחד ודורש יכולות והשקעה לא מועטה, הן של זמן והן של כסף על מנת להתמקצע. לצערנו הרב על מנת להתמקצע עלינו לרכוש ניסיון וידע אשר עולים לא מעט וידועים בפי מי שמבצע השקעה בשוק ההון כ " דמי לימוד".
אנו בחברת GO4IT פיתחנו לסוחרי אופציות מעוף בבורסה לניירות ערך הישראלית סימולטור אופציות מעוף אשר עשוי לתרום רבות.

מהו אופי העבודה באמצעות סימולטור אופציות מעו"ף

מסחר באמצעות סימולטור אופציות מעו"ף אפשרי ב 2 תצורות:

1.ביצוע סימולציית מסחר באופציות מעו"ף על נתוני אופציות מעו"ף מוקלטים, כלומר תוכל להפעיל את הנתונים " הלוך ושוב " ולבדוק כיצד המעוף מתנהג בכול נקודות זמן, להתנסות בהבנת המינוף של אופציות המעו"ף, לבדוק איפה והיכן שגית וכיצד תוכל למקסם רווחים להבא כאשר התרחיש שלפניך יתרחש בעת המסחר און ליין.

2.ביצוע סימולציית מסחר על נתוני אופציות מעו"ף בזמן אמת, כלומר, הקונים, המוכרים, המדדים, שערי האופציות וכו' הם נתוני אופציות המעו"ף כפי שמופעים בבורסה באותה שנייה. הסוחר מבצע מסחר בזמן אמת, אך בפועל סימולטור המסחר אינו קונה ( או כותב ) את האופציות. תוכל לתרגל מסחר און ליין אשר ידוע שהעלויות דמי הלימוד גבוהים במיוחד וזאת מבלי להשקיע זאת.

ב 2 דרכי המסחר באמצעות סימולטור תוכל ליהנות ממגוון עזרים אשר יעניקו לך תמונה מלאה יותר על פעילותך בסימולטור מעוף, פירוט לגבי כל אופציה רווח \ הפסד, גרף האופציה, גרף גלום, גרף האסטרטגיה שבחרת, שווי האסטרטגיה בכול רגע נתון ועוד.

מי צריך סימולטור אופציות מעוף

לרוע המזל הדרך להיות משקיע בשוק ההון בעל תשואה חיובית לאורך זמן הוא רכישת ניסיון, רכישת ניסיון במסחר בשוק ההון עולה בדמי לימוד לא מעטים, בעיקר במסחר באופציות מעוף ולכן סוחר בכול רמת ניסיון נזקק לסימולטור על מנת להקטין את דמי הלימוד ככל הניתן בדרך לרכישת הניסיון המתאים לפעילות המסחר המבוקשת.

1.הסוחר המתחיל יכול ללמוד את התנהגות אופציות מעוף, את מהירות שינוי המחירים - המינוף, להבין ולהכיר את היכולות להפסיד המון ולהרוויח המון במסחר במעוף תוך זמן קצר ולהתחיל לגבש תכנית מסחר ( אלגוריתם מסחר ) אשר עשויה להניב תשואה חיובית לאורך זמן.

2.הסוחר הוותיק אשר מעוניין למקסם את רווחיו יוכל לעשות זאת ללא תשלום דמי לימוד בתהליך שיפור אלגוריתם המסחר שלו .

3.הסוחר המומחה אשר מעוניין למקסם רווחים בשיטות מסחר קיימות ולפתח אלגוריתם מסחר נוסף אשר יניב לו תשואה חיובית.

4.מתכנתים אשר מעוניינים לתכנת לשוק ההון תוכנת מסחר אלגוריתמי (אלגו טריידינג ), הן למסחר באופציות מעו"ף, הן למסחר במניות וליתר ניירות הערך בבורסה הישראלית ומעוניינים לבצע את תהליך הבדיקה ( BT ) של תוכנת המסחר שלהם ולהגיע לשלב שלפני הבדיקה על שוק ההון בזמן אמת עם מספר באגים נמוך ככל הניתן ובכך לחסוך לא מעט בעלויות הפיתוח, שכן פיתוח תוכנה למסחר בשוק ההון עשוי לעלות לא מעט מאחר והבאגים שהם חלק בלתי נפרד מכל פיתוח תוכנה, עולים גם בהפסדים צורמים בשוק ההון.

בתחילת הכתבה הזכרנו את האפשרות להיות חבר בקבוצת רכישה בנשוא מסחר בבורסה אשר חברות בה כוללת הטבות ותנאי מסחר אטרקטיביים במיוחד שעד עתה היו שמורים לבעלי תיקי השקעות גדולים במיוחד ובעלי נפח פעילות גדול במיוחד, המחירים שהושגו הם 1.85 שח לאופציות מעו"ף ,0.07-9% לניירות ערך בארץ, קו טלפון VIP לצורך ביצוע פעולות מסחר, תוכנות למסחר און ליין המתקדמות בארץ, הטבות רבות נוספות הכוללות אף הטבה בלעדית - אפשרות לקבלת תוכנת מסחר אוטומטי ללא תשלום !



גולשים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם :
פורום אופציות מעו"ף
השקעה בשוק ההון

• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר באופציות מעו"ף.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it