צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מסחר עצמאי - מקורות המידע והידע

מסחר עצמאי - מקורות המידע והידע

תחום המסחר בבורסה קורץ ללא מעט מאזרחי ישראל, החלום על התעשרות מהירה בין לילה עושה את שלו. לאחר שתתחיל דרכך כסוחר בבורסה אתה תגלה כי עליך ללמוד לא מעט ולהשקיע לא מעט " בסוחר שבך ". לאחרונה אנו עדים לתופעה ההולכת וגוברת של משקעים בשוק ההון שמעברים את תיק ההשקעות שלהם מברוקר שמנהל להם את התיק שלהם לביצוע מסחר עצמאי. לא פעם סוחר המבצע מסחר עצמאי משיג תשואה גבוה יותר מאותו ברוקר שהיה גבוה עמלות בעבור השירות.

כאשר אתה מבצע מסחר עצמאי עליך לזכור משפט מאוד חשוב : ככל שתתמקצע יותר - תרוויח יותר. זו המתמטיקה של המסחר העצמאי

בדרכך להעמיק את הידע שלך בשוק ההון בכלל ובאפיק ההשקעה שבחרת בו בפרט, עליך ללמוד תמיד ולהעלות את הידע שלך.

מקורות הידע והמידע לסוחר בבורסה הינם רבים ומגוונים ובסופו של תהליך חיפוש אחר מקורות מידע הרלוונטיים לגבי אפיק ההשקעה שלך ולגבי שיטת המסחר שלך אתה תישאר עם כמה בודדים, שהם יניעו את שיטת המסחר שלך וישמשו אותך לקבלת החלטות לקניה או מכירה של נייר הערך שבחרת לסחור בו.


 במסגרת מאמר זה נסקור מספר מקורות מידע וידע אשר עשויים לעזור לך כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה.

רשת האינטרנט : בימינו רשת האינטרנט היא מקור המידע הזמין והעשיר ביותר, ניתן למצוא בו מידע על כל חברה, אפיק השקעה, סחורות, מטבעות על כלכלה ועוד ועוד, הרשימה יכולה להתארך ולהתארך..
המידע המוצג ברשת האינטרנט ניתן ברוב המקרים ללא תשלום, באם תצטרך מידע או ידע כגון נתונים און ליין וסקירות של מומחים שונים יהא עליך לשלם עבור שירותים אלה.
כאשר אתה מחפש ברשת האינטרנט בעזרת מנועי החיפוש השונים מידע בכול תחום לא רק בתחום המסחר בבורסה, עליך לדעת להבדיל בין המידע העיקרי שרלוונטי לגביך לבין המידע שאינו רלוונטי. זו "  המתמטיקה "  של החיפוש ברשת האינטרנט - זכור זאת.


עיתונות כתובה - חדשותית וכלכלית : לפני עידן האינטרנט העיתונות הכתובה הייתה מקור המידע העיקרי בו היה מוצג מידע לגבי אפיקי ההשקעה השונים כגון נתוני סגירה של ניירות ערך והמדדים השונים. כיום ניתן לצפות במידע ברשת האינטרנט לעתים בעיכוב של 20 דקות, אך אם אתה מעוניין לצפות במידע משוק ההון בזמן אמת תוכל לבצע זאת ישירות מתוכנת המסחר שלך.
בעיתונות של היום ישנם מדורי כלכלה ולא פעם מובאים לשם ניתוחים מבכירים בשוק ההון, כתבות אלה מתפרסמות בעיתונות הכתובה ולא ברשת האינטרנט על מנת לשמר את הרלוונטיות של העיתונות הכתובה ככלי נוסף ולידע.


ערוצי הרדיו והטלוויזיה : לצערנו המידע שאתה יכול לקבל מהטלוויזיה ומהרדיו, קרי נתוני המסחר אינם מוצגים בזמן אמת ולא פעם נתונים אלה אינם רלוונטיים בשעת הצגתם, למשל נתוני הבורסה בארה"ב שמתפרסמים ב 12 בלילה בתוכנית כלכלית כזו או אחרת. לעומת זאת תוכל להשתמש בידע מהטלוויזיה ומהרדיו, אותם ערוצים מבאים מומחים שונים אשר עשויים לשפוך אור על ראיית השוק שלך ו \ או אפיק ההשקעה שלך ולעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות.


ניתוחים מקצועיים של גופים : גופים פיננסיים גדולים לדוגמת בנקים ובתי השקעות מפרסמים ניתוחים שונים אודות אפיקי השקעה שונים, תוכל להיעזר בידע זה על מנת לקבל חוות דעת נוספת על המוצר הפיננסי שאתה מתכוון לסחור בו.


אתר הבורסה לניירות ערך : באתר הבורסה לניירות ערך מתפרסמים דוחות שונים אודות ביצועי חברות ונתוני שוק ההון נוספים אשר עשויים לתרום לך לא מעט כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה.


תשקיף : חברה אשר רוצה לצאת להנפקה מציגה מידע על החברה ועל מצבה הכספי, המידע נבדק על ידי הרשות לניירות ערך ועליו לעבור אישור לפני ההנפקה, בתשקיף מפורטים עסקי החברה ומוצריה, מבנה ארגוני, פלח השוק שבו היא פועלת, סיכונים, תביעות משפטיות אם קיימות, דוחות כספיים ומידע נוסף הרלוונטי למשקעים.


דוחות כספיים : כל חברה ציבורית מחויבת לפרסם דוחות כספיים ארבע פעמים בשנה, הדוחות מתייחסים לתוצאות עסקיות של סוף כל רבעון קלדנרי. בין יתר הסעיפים שקיימים בדוחות ניתן למצוא דו"ח רווח והפסד, מאזן, דו"ח על שינויים בהון העצמי, דו"ח תזרים מזומנים, דו"ח דירקטוריון וסקירת ההנהלה. בל נשכח כי הדו"ח הינו רלוונטי רק לנייר ערך ספציפי של אותה חברה שפרסמה אותו.


פורום שוק ההון : למרות שסעיף זה הינו תולדה של מידע וידע אשר מצויים ברשת האינטרנט, בחרנו להדגשו בנפרד. לא מעט סוחרים מומחים נמצאים בפורומים השונים ברשת ואף מידע רב נמצא בפורומים אלה, לא פעם המידע והידע הנמצאים בפורומים עולה בחשיבותו על כל המידע והידע אשר בכול הסעיפים הנ"ל, תוכל למצוא מומחים בעלי ניסיון רב באפיק ההשקעה שבחרת לסחור בו ולקבל הסבר " מניסיון החיים " באותו תחום. כידוע, ניסיון קשה מאוד לרכוש ובפורומים הוא קיים אצל החברים והם מאפשרים לשאול שאלות וחלוק אתך את הידע הרב שלהם.

גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

סימולאטור מעו"ף

מסחר באופציות

מערכת מסחר

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי זה Go4it