צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

סיבות למסחר יומי באופציות מעוף


אם בחרת לקרוא מאמר זה ככל הנראה אתה מתעניין במסחר יומי באופציות מעוף ( הנקרא גם נגזרים ), כבר בשלב זה של המאמר אנו רוצים להזהיר אותך ולומר לך נתון סטטיסטי מעניין למעלה מ 90 % (!) מסוחרי היום באופציות מעו"ף מפסידים את כספם!

הסיבות לכך שלמעלה מ 90% מהמשקעים מפסדים את השקעתם שונות ומגוונות, החל מאי ביצוע STOP LOSS ( קטיעת הפסד ), חוסר משמעת במסחר, מסחר ללא מערכות מסחר מתקדמות, אי הכרת אפיק ההשקעה ועוד ועוד ( תוכל להסתייע רבות מאמרים שוק ההון )

לאחר שעודכנת בנתון סטטיסטי והחלטת להמשיך לקרוא נציין בפניך את היתרונות במסחר יומי באופציות מעוף במאמר זה נביא בפניך את " החלום " שנקרא מסחר יומי באופציות מעו"ף.

סוחרי יום באופציות מעו"ף  ( Day Trading ) מציתים את דמיונם של המשקיעים בבורסה הישראלית מדובר בתחום בו התשואות עשויות להגיע לעשרות אחוזים ביום ! ( לעתים אף למאות ) ומצד שני מדובר בעולם אכזר אשר חלק לא קטן מתושביו " נמחק " כבר בשלבי המסחר הראשונים, אולם אותם סוחרי יום המצליחים כבר לא ילכו לעבוד יותר בשביל אף אחד. הם מרוויחים לעתים אלפי שקלים ביום - רק במסחר בבורסה מהבית. 

סוחר-יום \ מסחר עצמאי בבורסה הוא חלומם של משקיעים רבים. היכולת לשבת בבית ולהרוויח ( כמעט ) מדי יום סכומים מרשימים של מאות או אלפי שקלים קורצת למשקיעים רבים בבורסה ויש לא מעט המצליחים לעשות זאת. ההצלחה במסחר באופציות מעו"ף תלויה מאוד בניסיון, ידע, יכולת אישית והבנת השוק.

חלומו של כל אדם הוא חופש כלכלי ויכולת להתפרנס מהבית בזמנו החופשי וללא מנהלים על הראש. יש כסף במסחר היומי, אבל אין זה בהכרח כסף קל ורווחים דורשים השקעה של עבודה עקבית וסיזיפית.

להלן מספר סיבות למסחר יומי באופציות מעו"ף

א. היכולת לעבוד מכל מקום ( בעולם! ) בו יש מחשב עם אינטרנט:
אינך זקוק למקום מיוחד על מנת להתחיל ולסחור. זה יכול להיות מהבית, מהמשרד ואפילו מבית הקפה. 
תוכל אף ליהנות מהיתרונות מ מסחר בבורסה במחשב ענן

ב. הון עצמי דרוש - נמוך מכל עסק אחר: 
כמה אלפי שקלים יספיקו לך על מנת להתחיל לסחור יומי באופציות מעו"ף. בשלב ראשון אינך זקוק ליותר, זו למעשה ההשקעה הנמוכה ביותר שתוכל למצוא על מנת להתחיל להרוויח מעיסוק שכולו נמצא בשליטה המוחלטת שלך.


ג. עלויות תפעול נמוכות: 
עלויות העיסוק החדש שלך אינן כוללות שכר דירה, חשמל, מים, ארנונה, פרסום, שיווק וכדומה.
עדכוני תוכנה ועמלות עבור פעולות בנקאיות בלבד, עלויות אלו זולות הן מכל עלויות תפעול של כל עסק אחר שתקים וחלקן משולמות רק אם השתמשת בשרות. 

ד
. שיווין הזדמנויות מוחלט: 
אינך זקוק לקשרים, אינך חייב להיות מקושר לאדם זה או אחר כדי שיסדר לך מקום עבודה, אינך צריך להיות בעל השכלה גבוהה, אינך צריך להיות שום דבר אחר מלבד אתה עצמך. במסחר היומי באופציות מעו"ף, לכל אחד ואחד יש אותן זכויות ואין זה משנה מה עשית בעבר או כמה עשיר אתה. השוק שווה בפני כולם ובכל יום מתחיל המסחר מחדש.

ה. השקעה בציוד נמוכה: 
אין צורך בריהוט מיוחד, בשכירת משרד, ברכישת כלי רכב, מכונות וביטוחים מיוחדים. מחשב אישי וחיבור לרשת האינטרנט בהחלט יספיקו לך על מנת להתחיל. היום, ציוד זה הוא סטנדרטי בכל בית, כך שאין כל צורך בהיערכות מיוחדת. 

ו. לוח זמנים:
רק אתה קובע את לוח הזמנים שלך, אתה מחליט כמה זמן תעבוד, מתי תעבוד, מתי תצא לחופש ומתי תעבוד רק שעתיים ביום או לא תעבוד בכלל. אתה יכול להחליט ולתכנן את יומך כרצונך. 

ז. לימוד פשוט:
אין צורך להיות גאון גדול על מנת לתפעל את המערכת ולעבוד מול ברוקר ועם התוכנות עמן עובדים סוחרי-יום. מבחינה טכנית, הכל פשוט ותוך שעות מספר כבר תוכל להתחיל להתמצא במערכת. 

ח. עצמאי בשטח:
אינך זקוק ללקוחות, לשותפים, למנהלים ולעובדים. כאן אתה ורק אתה מבצע את כל הפעולה וקובע את סדר היום. אתה הבוס, אתה העובד ואתה המחליט היחיד. עצמאי בשטח. 

ט. תגמול כספי:
לאחר שהתמקצעת כנדרש בכול תחום,אתה עשוי להכניס סכומי כסף גדולים לכיסך

י. אפשרות לעסוק בתחומים נוספים:
בעזרת תוכנת מסחר אוטומטי Go4iTrader אתה יכול להתפנות לעיסוקים נוספים תוך עיסוק במסחר יומי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

לאחר שסיימת לקרוא אודות היתרונות במסחר יומי באופציות מעוף אנו מוצאים לנכון להזכיר לך שוב את הנתון אודותיו קראת בתחילת המאמר, למעלה מ 90 % מהסוחרים באופציות מעו"ף מפסדים את השקעתם ,במידה ובחרת בתחום זה - התמקצע !

מסחר באופציות מעוף ללא התמקצעות ומשמעת עשוי למחוק לך את תיק ההשקעות שלך !

הנך מוזמן ליצור קשר ולהנות מ מסחר בבורסה בצורה מקצועית באמצעות מערכות מסחר אוטומטי ובמחירים אטרקטיביים !



גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :
מסחר אלגוריתמי

פורום שוק ההון

מערכת מסחר


• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במידע  זה להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מידע זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי
זה Go4it