צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

רוצה להיכנס לעולם של המסחר יומי בשוק ההון ( Day Trader ) ? רכזנו בעבורך יתרונות וחסרונות ב מסחר בבורסה בצורה של מסחר יומי, כמו כן נציג בפניך מספר פתרונות לחסרונות המובאים להלן.

הגדרה :מסחר יומי בשוק ההון

מסחר יומי בשוק ההון ( הידוע גם בשם מסחר תוך יומי ) הינו מסחר בניירות ערך כלומר: מניות, אופציות מעו"ף, תעודות סל, אג"ח וכו', שמחירים משתנה על בסיס יומי והקניה והמכירה של נייר הערך מתבצעים באותו יום, ברגע סיום המסחר המשקיע נמצא ללא אותם ניירות ערך בתיק ההשקעות שלו .מדובר בתחום קשה מאוד למסחר אשר עשוי להניב, מצד אחד, רווחים לא קטנים, ומצד שני, יכול גם לגרום להפסדים צורמים עקב חוסר התמקצעות כזו או אחרת. לכן, תחום המסחר היומי בשוק ההון אינו מיועד לכל אחד. אנו מוצאים לנכון להדגיש בפניך כי מסחר יומי אינו מיועד למשקעים ללא ידע וניסיון המעוניינים בעשיית רווח מהיר וקל.

זכור ! כי רבים וגדולים הפסידו כסף רב במסחר יומי, ולכן חשוב מאוד להיכנס לתחום בזהירות רבה ובעודך בעל ידע וניסיון רבים.

היתרונות בביצוע מסחר יומי בשוק ההון

האפשרות לפעול בכל מצב שוק - כסוחר יומי יש לך את הכלים והאפשרות להגיב לשוק עולה, יורד או מדשדש. כל יום טומן בחובו הזדמנויות חדשות רבות לרווח ואין צורך להמתין שבועות, חודשים ולעתים שנים כדי לבצע עסקה. 

טווח הזמן למסחר יכול להיות קצר - כסוחר יומי מודרני, יספיקו לך מספר שעות השקעה בודדות ואף דקות בודדות במידה ואתה משתמש בתוכנה למסחר אוטומטי לצורך ביצוע השקעה בשוק ההון, בכול זמן שנוח לך ורק בהן להיות מרוכז במסחר. כך בעצם ניתן להחזיק במשרה מלאה " רגילה " ולהוסיף אליה משרה נוספת של סוחר בשוק ההון.

אין צורך להחזיק פוזיציות בלילה - כאמור, כסוחר יומי אינך נשאר עם פוזיציה בלילה ובכך אינך חשוף להתרחשויות כלשהן. אלמנט זה מעניק יתרון כפול, ראשית איכות חייך משתפרת כסוחר, כמו למשל איכות השינה טובה יותר ואתה משוחרר מלחצים וממתחים הנגרמים עקב השחיקה הנפשית הקשורה במסחר. בנוסף, אין צורך לסחור מידי יום ביומו בצורה רציפה אלא ניתן לסחור רק בימים ובזמן בהם מתאפשר לך הדבר. לדוגמא, כסוחר יומי אתה יכול להחליט שאתה סוחר רק ביום החופשי שלך או שאתה נכנס לשוק רק בימי שני ושישי בהם החלטת שהשוק תנודתי במיוחד ויש לך זמן להקדיש לנושא. יתרון זה אינו קיים בשיטת " המסחר הקלאסי " למשל במניות בהם אתה כסוחר חשוף יום אחר יום לשוק גם בתקופות בהן לא נוח לך ואתה לא יכול לעקוב אחרי תנועות המחירים.


שליטה מלאה בסטופ לוס ( STOP LOSS ) - לא פעם, במידה ונשארת עם ניירות ערך " לשינה בלילה " אתה עשוי למצוא כי בפתיחת המסחר נייר הערך שלך ירד משמעותית ( עקב הודעות או התרחשויות כאלה ואחרות ) ואין לך שליטה על גודל ביצוע הסטופ לוס, כלומר נייר הערך יכול להתחיל את יום המסחר בהפסד הרבה יותר גדול משאתה יכול להרשות לעצמך !כאשר אתה מבצע מסחר יומי בשוק ההון אתה שולט שליטה מלאה על גודל הסטופ ואתה יודע מראש כמה תפסיד בכול טרייד וטרייד שהשוק הולך בניגוד לציפיות שלך.


אפשרות לביצוע מסחר אוטומטי ( מסחר אלגוריתמי \ אלגו טריידינג ) - כסוחר יום אתה יכול ליהנות מההתפתחות הטכנולוגית ולסחור באמצעות תוכנה למסחר אוטומטי, כך שבהשקעה של דקות ספורות ביום תוכל לבצע מסחר יומי בשוק ההון כאילו ישבת במשך כל יום המסחר מול מסך המחשב.( תוכל לקרוא אודות היתרונות הרבים במסחר אוטומטי )


אפשרות למסחר מכול מקום בעולם - בזכות זמינות רשת האינטרנט בעולם המודרני, תוכל לבצע מסחר בשוק ההון מכל מקום בעולם ולסחור כאילו אתה במחשבך האישי. זה המקום להזכיר את טכנולוגיית " מחשוב הענן " אשר מאפשרת לך כסוחר לסחור מכל מקום בעולם במחשב שנמצא " בענן " ומאפשרת לך מסחר זמין הכולל גיבוי לרשת החשמל ולרשת האינטרנט ובתנאים הטובים ביותר, תוכל לסחור מחו"ל תוך כדי טיול, ממקום העבודה שלך ואף מחוף הים, על ידי התחברות מהירה לשרת הענן שלך כאשר מערכת מסחר אוטומטית מבצעת את הוראות המסחר שלך.

החסרונות בביצוע מסחר יומי בשוק ההון

שחיקה נפשית מוגברת - כמי שמבצע מסחר יומי תידרש לקור רוח ולהתמודדות עם מצבים נפשיים לא קלים אשר עשויים להשפיע על ביצוע ההחלטות שלך, זה המקום ליידע אותך כי למעלה מ 90 % מהמסחר היומי הינו " מסחר מנטאלי " שעמו תידרש להתמודד, תידרש לבנות את " הסוחר שבך "  
עליך לעבור לא מעט עד שתהפוך לסוחר יומי מוצלח כמובן שעם ההתפתחות הטכנולוגית ניתן לסחור באמצעות תוכנת מסחר אוטומטי אשר סוחרת ללא אמוציות ובכך להתגבר על חסרון זה כמו כן ניתן לבצע מסחר בדמו על מנת לשפר את היכולות שלך ככל הניתן עד למעבר לכסף אמתי.

עלויות תפעול גבוהות - מסחר יומי היא צורת המסחר אשר דורשת משאבים לא מעטים לטובות עמלות מסחר בבורסה, אתה חייב להיות מודע להוצאות אלה ולהתחשב בהן בביצוע ההחלטות שלך ( בהמשך המאמר ניידע אותך אודות קבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושרותי מסחר שתוזיל משמעותית את ההוצאות )

אמינות האיתותים הטכניים - בסיס הניתוח הטכני הינו " חוק העדר " עובד פחות טוב במסחר יומי אך למרות זאת ניתן לבצע ניתוח טכני על נייר ערך למסחר תוך יומי, הדבר אולי יגרום לכשלים רבים יותר מאשר מסחר מגמה אך לאורך זמן השיטה הוכיחה את עצמה כמייצרת תשואה חיובית.
אחת מהסיבות לכישלונות הרבים יותר לשיטת הניתוח הטכני היא גם עקב ביצוע טריידים רבים במהלך המסחר היומי בניסיונות למצוא איתות אשר יניב רווח. אנו רוצים ליידע אותך אודות האפשרות להשתמש בתוכנת ניתוח טכני מהמתקדמות בעולם ( AMIBROKER ) על ידי הזנתה ב נתוני בורסה בזמן אמת על ידי ממשק מיוחד מבית GO4IT בשם Go4iTicker. והכל במחירים מאוד נוחים יחסית למקובל בישראל.

במאמר הנ"ל הזכרנו כי הוצאות העמלות של קניה ומכירה של נייר הערך היינן משמעותיות לסוחר היומי, לכן ניידע אותך אודות קבוצת רכישה שהקמנו בעניין עמלות מסחר ושרותי מסחר בבורסה הכוללת מחירים כגון :1.85 שח לאופציות מעו"ף,0.07-9% לניירות ערך בארץ ואף אפשרות לקבלת תוכנת מסחר אוטומטי ללא תשלום ! 


הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לסחור בבורסה בצורה מקצועית ביותר באמצעות תוכנת למסחר אוטומטי ובמחירי עמלות מסחר ושרותי מסחר האטרקטיביים ביותר.





גולשים אחרים שביקרו בדף זה ביקרו גם :
מערכת מסחר
פורום שוק ההון
מסחר באופציות

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it