צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

מהו אלגו טריידינג

תחום האלגו טריידינג ( מסחר אלגוריתמי ) הידוע גם בשם מסחר אוטומטי, הוא מסחר בבורסה המבוסס על תוכנת מחשב אשר שולחות הוראות מסחר שנוצרו באמצעות אלגוריתם ממוחשב. ב" אלגו טריידינג " (הנקרא בין היתר מסחר אוטומטי \ מסחר אלגוריתמי ) הסוחר המקצועי בבורסה מוחלף במחשב  על רב עוצמה. המחשב אוסף בזמן אמת מידע על ניירות ערך, מדדים, מחיר, תצורות מסחר ונתונים שונים, מנתח את כל המידע בשברירי שנייה, מבצע על בסיסו החלטות קנייה ו \ או מכירה ומוציא אותן לפועל באלפי פקודות בזק שמשודרות לבורסה.

כאמור בבסיס האלגו־טריידינג ( Alago Trading ) עומדת החלפת הסוחר האנושי במחשב רב עוצמה. אותו " מחשב על " אוסף בזמן אמת מידע על נתונים כלכליים ופיננסיים שונים, מנתח אותו בשברירי שנייה, מבצע על בסיסו החלטות קנייה ומכירה ומוציא אותן לפועל תוך שימוש באלפי פקודות בזק לבורסה. הניתוח הממוחשב מבוסס על אלגוריתמים מתמטיים שמפתחות חברות האלגו טריידינג או האדם הפרטי אשר צבר עם שנות עבודתו מספיק מידע וניסיון על מנת לפתח תוכנת מסחר אלגורתמי בהתאמה אישית, והם נחשבים לנכס היקר ביותר בענף החשאי של מסחר אלגוריתמי.

ככל שהאלגוריתם טוב יותר, הוא יכול לנבא באחוזי הצלחה גבוהים יותר את התנהגות נייר הערך וגורף רווחים גבוהים יותר. אלגוריתם "כושל" יכול למחוק בתוך זמן קצר את ההון של החברה.

ניתן לחלק את תחום ה"אלגו-טריידינג" לשני סוגים עיקריים: החלק הראשון הינו פעילות מסחר בבורסה בתדירות נמוכה (LFT – Low Frequency Trading  )   שבה נבנית פוזיציה מסחר לאורך תקופה ( החל מיום ועד חודש ) שבו תוכנת המחשב מחזקת, מתקנת או הופכת את פוזיציית המסחר ע"פ אלגוריתם המוגדר מראש.

החלק השני, פעילות מסחר בבורסה בתדירות מסחר גבוהה (HFT – High Frequency Trading) בפעילות זו  מתבצע מסחר בבורסה גם לשניות או חלקי שניות בודדות, במטרה להרוויח הפרשי מחירים קטנים (לרוב גם עיוות מחיר זמני אשר ניתן לזיהוי אך ורק ע"י תוכנת  מסחר אוטומטי), לפעילות זו משתייך גם מסחר הארביטראז' (ניצול הפרשי מחירים על אותו נכס שבו ניתן ליצר רווח מובטח ללא סיכון).

על חלק מהאלגוריתמים הקיימים ישנו תהליך אוטומטי ( אלגוריתמי ) נוסף אשר מטרתו לשפר ולייעל את התהליך הקיים ולמקסם את הרווח. האלגוריתמים יכולים להיות מבוססים על כלים מעולם הניתוח הטכני או סטטיסטיקות של ביצועים מהעבר ו\או סריקה של ספר הפקודות של המסחר (במסחר בורסאי) ומתן תגובה אליו בהתאם. המסחר ב"אלגו-טרייד" יכול להתבצע על כל ניירות הערך. 

מסחר אלגוריתמי  ( אלגו טריידינג \ מסחר אוטומטי ) נמצא מזה שנים אחדות בשימוש יומיומי על ידי קרנות גידור, קבוצות מסחר, קרנות נאמנות וגופים מוסדיים אחרים ולאחרונה צובר תאוצה – גם על ידי סוחרים עצמאיים אשר גם להם ניתנת האפשרות לפתח תוכנת אלגו טריידינג ברמה הגבוה ביותר.

אנו בחברת GO4IT המתמחים בפיתוח תוכנות מסחר אוטומטי בבורסה ( פיתוח תוכנות אלגו טריידינג ) שמנו למטרה להביא למהפכת מסחר בבורסה הישראלית - מעתה מסחר אלגוריתמי ( אלגוטריידינג) אינו נחלתם הבלעדית של גופים גדולים ומוסדות פיננסים אחרים אלא גם לעוסק ב מסחר עצמאי בבורסה - האדם הפרטי - ניתנת האפשרות ליהנות מהיתרונות של מסחר אלגוריתמי ולפתח \ לסחור תוכנת מסחר אוטומטי בעלות השוות לכל כיס וברמות פיתוח מקצועיות על ידי טובי המומחים בארץ!

אנו מזמנים אותך לגלוש באתר הבית שלנו וליצור עמנו קשר על מנת להכיר את תחום המסחר האלגו טריידינג בצורה מעמיקה ומקצועית יותר,מאחורינו עשרות פיתוחי תוכנות אלגו טריידינג הן למשקיע הפרטי והן למשקיע המוסדי.ניתן גם לחתום על הסכמי סודיות במידה ויש צורך בכך על פי דרישת הלקוח, אנו בטוחים כי תמצא ערך מוסף רב בשימוש באלגו טריידינג על מנת להשיג את מטרות המסחר שלך - הצטרף כבר עכשיו למהפכת המסחר האוטומטי בבורסה. 


הנך מוזמן ליצור קשר ולסחור בבורסה הישראלית באמצעות אלגו טריידינג.




גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :

מסחר בבורסה
פורום שוק ההון

• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.