צור קשר

חדשות האתר

 


הקלק כאן ותוכל ליהנות מעדכונים שוטפים ומהטבות שונות

חדש - קבוצת רכישה לביצוע מסחר בבורסה בחו"ל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - לפרטים והצטרפות צור קשר

מסלולי מסחר בבורסה בישראל - תנאים אטרקטיביים במיוחד - צור קשר

לקבלת מידע נוסף אודות מערכות מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה בארץ ובחול ועוד 0522963563 go4it@017.net.il

למעבר לזירת הפורומים לחץ כאן

 

 

אופציות מעוף

אופציות מעוף

במסגרת מאמר זה תוכל לקרוא מידע רב מאוד אודות מסחר באופציות מעוף, המאמר תורם רבות ונוגע בקשת רחבה של נושאים ומונחים החל מרמת הסוחר המתחיל ועד לרמת הסוחר המומחה.
תוכל להיעזר בטבלת הניווט שבתחתית הדף


אופציות מעו"ף - צעד ראשון - הגדרה 

אופציות המעו"ף (מעו"ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים ), הן אחד מאפיקי ההשקעה המעניינים ביותר שמציעה הבורסה לניירות ערך. מדד המעו"ף הוא המדד אשר עוקב אחר מדד תל אביב  25, מדד המכמת את ביצועיהן של 25 החברות בעלות השווי הגדול ביותר בבורסה הישראלית. מסחר באופציות מעו"ף הוא מסחר באופציות על מדד זה.

שוק המעו"ף או בשמו הנוסף שוק הנגזרים הינו שוק של מכשירים פיננסיים אשר נסחרים בבורסה לניירות ערך הישראלית, שהערך שלהם נגזר מנכס אחר המכונה נכס הבסיס. מכשירים פיננסיים אלה נועדו בעיקר כדי לאפשר למשקיע בשוק ההון הישראלי ניהול סיכונים גמיש, יעיל, להוות תחליף להשקעה בנכס הבסיס ולהגביר את היעילות הכלכלית של המסחר באופן כללי. המסחר באופציות מעו"ף הוא הפעיל ביותר ביחס למסחר במניות ואיגרות חוב, והוא מתבצע באופן רציף וממוחשב לחלוטין במערכת הנקראת  "רצף-נגזרים" מאז אוקטובר 1999.

הסיכון והסיכוי במסחר באופציות מעוף

מדוע חשוב ללמוד, להשקיע ולהתמקצע באופציות מעו"ף ? משקעים רבים נמשכים לתחום ה - מסחר באופציות מעוף כשהם נלהבים מהאפשרות להפוך אותו למקור פרנסה משתלם ביותר. מאידך, תחום המסחר בשוק ההון כולו טומן בחובו סיכונים רבים ומגוונים, ובפרט אפיק ההשקעה באופציות המעו"ף, הנחשב מסוכן ביותר לעוסק ב- מסחר בבורסה הישראלית ויכול גם לגרום להפסדים משמעותיים.


לצערנו הרב, משקעים שסוחרים באופציות מעוף ללא ידע וניסיון מתאמים בתחום המסחר באופציות מעו"ף, וישנם רבים כאלה, צפויים להפסיד את כספי ההשקעה שלהם כבר בתחילת דרכם. אופציות מעו"ף הן ככל הנראה אחד מאפיקי ההשקעה המורכבים ביותר לתפיסה ב- מסחר בבורסה הישראלית לניירות ערך, שמירה עליהם, הגדרת רווחיותם וגידור. לא רק זאת - אופציות מעו"ף מושפעות ממגוון רב של גורמים שאינם קיימים בהשקעות אחרות בשוק ההון, דוגמת אלמנט הזמן ומחיר מימוש, פרמיות ודרך החישוב שלהן.
בשורה התחתונה, קניה ומכירה של אופציות מעו"ף אינן עסק פשוט כל כך. לכן, מומלץ בחום להשקיע בלימוד התחום, לסחור בשלב ראשון באמצעות הדמיית מסחר באופציות מעוף, על מנת להכיר את התחום וללמוד שיטות מסחר, לסחור באמצעות כלי מסחר מתקדמים ביותר כדוגמת תוכנות מסחר אוטומטי שיעלו משמעותית את הסיכוי שלך להרוויח במסחר באופציות מעוף.

המסחר באופציות המעו"ף נתפס בעיני רבים כתחום מלא מסתורין, מרוחק ומאתגר. בעוד שבשוק ה- מסחר במניות ניתן להרוויח מעליות (סדרך כלל רק משקיעים מנוסים יכולים להרוויח גם מירידות),באופציות המעוף אפשר להרוויח מכל תרחיש אפשרי עבור מדד תל אביב  25 , כגון : עליות, ירידות, תנודתיות ,אי- תנודתיות ,מהירות השינוי של מדד ת"א 25 , מעבר הזמן הבלתי נמנע, הימצאות מדד ת"א 25 בטווח מסוים בעתיד ועוד.
בכך הופך תחום המסחר באופציות המעו"ף לזירה דינאמית עם סיכויים וסיכונים רבים, גבוהים ומהירים. זו גם הסיבה שידע, ניסיון ומיומנות אישית הם תנאי הכרחי להצליח באופן עקבי בשוק כה מאתגר ומתגמל כאחד.

זה המקום להזכיר כי למעלה מ 95% מהסוחרים באופציות  מעוף מפסידים את השקעתם בתחילת דרכם, מדובר בתחום לא קל למסחר  אשר דורש משמעת מסחר והתמדה נוקשים ביותר, מאידך, אם הגעת לרמת ההתמקצעות הנדרשת - שוק אופציות המעוף יודע לתגמל בצורה מעולה!

הנך מוזמן לצור קשר ולסחור באופציות מעוף בצורה מקצועית, עם תנאי מסחר אטרקטיביים במיוחד הכוללים אף קבלת תוכנת מסחר אוטומטית ללא תשלום !